Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 20.10.2021, 22:22
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I Näytä viesti
tiisseli vai pensa? -on painoeroa. kakstahtiset on ainaskin kevyitä jos pelkkää offiautoa teet.. semmonen veekasilla olis komia. =)

myös näiden materiaali vaikuttaa painoon:
+pakosarjat? valurauta?
+kannnet? alumiini?
+ac?
+ahdin / ahtimet / muut tähän liittyvät?
+imusarja?


ihan googlesta selvii jenkkikoneiden painot.
Ameriikan pikkulohko on yleensä bensa.
Chevy 6.2/6.5 ei varsinaisesti ole pikkulohko vaan ihan oma konstruktuo, oldsin 260/350 on ulkoisesti pikkulohko, hiukan painavampi kuin vastaava bensalohko mutta ei paljon. Mutta oldsin pikkulohko painaa kuitenkin enemmän kuin chevy tai ford. Chrysler taisi myös olla painavampi.

2-tahtiset detroit dieselit on sitten kuorma-auton koneita ja ihan omaa luokkaansa painossa.

Tai jos jotain 2t bensa V8:ia meinaa, niin ne on vanhoja perämoottorin koneita, varmaan kevyt kyllä. Mutta ei auton moottoreita. Naapurimaasta löytyy videoita amazonista jollain 2tbensa V8:lla, Rudeson on sen nimi.

Viimeksi muokannut toyopet : 20.10.2021 22:25
Vastaa lainaten