Näytä yksittäinen viesti
  #2133  
Vanha 15.10.2021, 13:40
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.569
Perusasetus

Rangen targetkiekon ehjäyksessä valo tunnelin päässä. Tässähän kävi niin että pidempään jatkunut räminä osoittautui irtoamaisillaan olevaksi kampuran asentoanturin targetkiekoksi, joka on tietysti flex platessa sillai ettei vaihto käy konetta tai laatikkoa irroittamatta.

Öljypohja pois haitoilta ja siitäpä pääseekin aika "kivasti" poraamaan/lyömään vielä jäljellä olevat niitit pois.
Auton alla märällä sorapihalla lisää nautinnon lähelle maksimia, pikku pakkanen ja tuuli olisi jo ekstaasi.

Takaisin kiinnitys joko 5mm pulteilla tai teräspoppareita, tommosilla niiteillä se olikin. 330tkm näkyy löystyttäneen ne.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 06.12.2021 19:54
Vastaa lainaten