Viestiketju: vetotavan muutos
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 16.09.2021, 08:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Suomessa on kilvissä, jos ei ole sittemmin kilvistä pudonnut, BMW 2002 jossa on kavennettu Moparin 8 3/4 perä.

Kyseinen värkki oli rakennettu turbo koneella kiihdytyskilpailuja varten, mutta oli tosiaan hyväksytty liikenteeseen jäykällä perällä. Bemareissahan on ollut viimeisen 50 vuotta erillisjousitettu taka-akseli.
Millon kyseinen vekotin on rakennettu? Ennen '93 rakennemuutokset ja rengaskoot oli aika paljon vapaammat - ja toki poikkeuslupiakin saanut sen jälkeen jos hyvin perustellut.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
En tiiä miten on poikkeusluvalla sitten ennen pelattu noita? Eikös jokerilla ole king cabissa jäykkä akseli edessä?
Ainoastaan poikkeusluvalla saanut, jollei samaan mallisarjaan ole kuulunut jäykkäakselista versiota. Tai sitten muutos on tehty ennen '93, jolloin pykälät tiukentui melkolailla. Samaan sarjaan kuuluu autot missä vakiokoko jotain 225/70 R16 luokkaa ja otteella 38" renkaat. Niitä ei ole saanut edes poikkeusluvalla, vaan ovat ajalta ennen vuotta '93.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten