Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jull
Rungon etuosassa löytyi erikoinen mysteeri. Mitat muuten näyttäisi jotakuinkin täsmäävän, mutta etuiskarien kiinnityskorvien väli ja vaihteiston kiinnityspalkin kiinnikkeiden väli on n. 8-10 mm liian leveä. Runkopalkit on siis noilta kohdin liian leveällä.
|
Älä vaan tiedota Tojotalle tästä, siellä työntävät häpeissään veitset masuihin kun tämmöisiä virheitä päässyt sattumaan.
Mut joo. Hienoa työtä, ja näitä ketjuja on kiva katella joissa porukalla on virtaa rakennella autot uutta vastaaviksi tai jopa paremmiksi. Rover puolella se ei ole vaikeaa, mutta Tojotan kohdalla rima onkin jo korkealla.
Varmaan joskus jo turissutkin aiheesta. 90-luvun taitteessa kuljettiin tommoisella Toitsulla SA-int sissileirillä, jouduin komppanianpäällikon viestimieheksi ja hänellä kuitilla SA-1080.
Takaloosterissa kuljettiin venttiseiskojen kanssa parin muun metässäjuoksijan kanssa.
En tiedä, olis vieny ne viestinsä tolla autolla eikä juoksuttanut meitä pitkin metsiä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|