Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 06.02.2021, 11:34
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Noissa uudemmissa autoissa, niissä "Sika" -Kiteillä kasatuissa, missä katto on sekaisin alumiinia ja suurlujuusteräksiä pintapeltien kanssa/alla, korjaaminen onnistuu vain k.o merkin siihen erikoistuneella koripajalla.
(ja näitä "pitkäkattotraktorien" korjaamoja on suomessakin, ei tarvitse lähteä länsinaapuriin tehtaalle.)

Pari tolppakattoa on vaihdettu, toki vuosikymmeniä sitten.
Viimmeisestä "kotelo-kerrosrakenteesta" minkä korjasin, riitti digikameran kuvat jokaisesta kerroksesta, ennen ja jälkeen; ja vaurioituneet kohdat peräkopissa kyydissä konttorilla. toki aikaa on vuosia...

-Matti- varmaan osaa enemmän kertoa enemmän näistä "leimakelpoisuuksita"
Saahan sen katon ja tolppakaton vaihtaa. Uudemmissa valmistajan ohjeiden mukaan, näihin ei välttämättä enää löydy. Kaikki sisäiset profiilit hitsattava ja näistä selvitys, tuleva rakennemuutosmääräys edellyttää lisäksi kuvat välivaiheista.

Tää tais jo vaihtaa omistajaa:
https://forums.offipalsta.com/showpo...3&postcount=13
Vastaa lainaten