Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 17.12.2020, 13:01
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Leimalle 2020 ei oikeastaan tarvinnut muuta taistella kuin käsijarru toimimaan. Kengät oli aivan loppu ja kuskinpuolen napaan valunut öljyä reilusti. Myös toisen kengät jousikiinnike oli irti rummun pohjalla. Onneksi jo kertaalleen hyljätyistä osista löytyi muutaman millin kitkapinnalla olevat kengät ja sain jarrut niputettua. Kabiinin puolella ei vaan säätö meinannut riittää ja jouduin laittamaa pari M8 mutteria säätötankoon.

Pikkasen on tämä käkkäri kinkkinen. Hyllyssä olisi jo T5 transporterin käsijarrulliset satulat odottamassa inspiraatioita. Niissä vain ongelman meneekö 15" vanteen kanssa ja miten vaijerit saa järkevästi rakennettua. Tilasin kuitenkin vielä uudet käsijarrukengätkin varalle.



Peräöljyt oli huuhdelleet vaseliinit mäelle joten koko navan purku ja uudeelleen rasvaus oli edessä. Samalla puhastelin siihen jotain muutakin. Pylväsporaan kiinni ja reikää napaan.


Sisään asti ja laakereiden väliin.


toinen reikä toisesta suuntaa.


Reikien tulppaus.


Tässä idea. Voi kunnolla rasvata navan purkamatta koko paskaa. Samanlaiset viritelmät on bertassakin HJ:n navoissa. Hodarissa vaan offsetti erilainen, eikä pysty yhdellä reiällä pääsemään laakereiden väliin.


Leimakin tuli ja samalla rekkasin auton 3-paikkaiseksi pakuksi.

Vastaa lainaten