Tuli laitettua j90 pätkään tuo cng kaasukonversio, kun vielä saa vuoden loppuun valtiolta tukea.
Eihän tässä varmaan mitään järkeä ole, kun autoon on uponnut jo aivan tolkuttomasti rahaa, mutta eipähän tarvii miettiä mihin sitä käyttäis.
Kysymys: peräkonttiin tuli 4 kaasupulloa, jotka painaa reilut 200kg, sekä uusi vanerinen välipohja. Perse ei tästä tykännyt, vaan päätti nyökähtää alas, ja on nyt selkeästi keulaa alempana.
Autoon on just uusittu vakioiskarit (eteen kylläkin) ja takana on myös lähes uudet. Ei siis huvittaisi koko alustaa tehdä, vaikka jouset onkin vanhat.
Millä perää olis järkevintä korottaa niin, että ajettavuus olis hyvä, ja toimisi tuon uuden kuorman kanssa? Korottavia HD iskareita löysin, mutta meneekö ne taas vakioiskareilla?
Riittäisikö jotkut korottavat palikat jousen alle?
|