Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Tarjoan kahvit sille joka "kiinteävetoisellla" ( = ei turhia kytkimiä tai momentinmuuntimia pilaamassa sähkön hienoutta) sähkötekniikalla ajelee trialia jossain louhikossa.
Jos sen tekee napamoottoreilla, tarjoan kahvin ja pullan! 
|
Älä mää vielä kauppaa...saattaa pulla hapantua ja kahvi jäähtyä....
Mitä hydrauliikkaan tulee niin se ei korjaa mitään. Hydrauliikka ja sähkö on hyvin samankaltaista käytökseltään. Jos moottorit on rinnan, se mikä jaksaa sutii ja muut vetää sen minkä se sutivakin, jos taas sarjassa, pitää olla niin isot moottorit että liikkuu sillä yhdelläkin, jos taas omissa piireissään, sama juttu. Kaikki on ratkottavissa mutta jostain syystä Opel ampera lienee ainoita sähköautoja joissa on sähköinen voimansiirto.
Tamulla voi kyllä moottoria pyörittää hitaastikin, ei ole ongelma. Sama veturi joka vetää Ic runkoa kahta sataa, vetää kyllä tavarajunan mäestä liikkeelle ja kilometritolkulla ihan 1 ja alle kilsaa tunnissa. Taika on siinä että moottori on käyttölaite joka kyllä vääntää vaikka mitä, mutta tehon tarve kasvaa vasta vauhdin noustessa.
Sanokaapa kuinka isot dieselit on Sr3 ”hybridi”veturissa sähköttömällä ajoa varten? Niitä on kaksi kappaletta.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi