Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harriko
Eikös se ois hyvä tehdä nyt heti, kun ei oikein mitään muutakaan saa tehdä ![Smile](images/smilies/smile.gif)
|
Kyllähän se olisi, vain rahatilanne hieman rauhoittaa. Ostellaan yks kerrallaan nää tuotteet niin pysyy nenä pinnalla..!
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti
Aika teknisen näkönen imusarja ![Embarrassment](images/smilies/redface.gif) näin perinne moottoreita harrastavan silmään ![Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
|
Samaa mieltä. Mutta kait ne on jotain hienoutta saaneet ominaisuuksiin vs perinnemoottorin single plane imusarja.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep
Mulla on 496 cidissä vähä niin kuin noiden kahden sekoitus... Millasen kepin meinastit laittaa?
|
Jonkun "järkevän"... esim summitin pro ls trukkikärsä stage 2 tai vastaava. Tai BTR ls1 stage 1. Voishan noilta nokkavalmistajilta kysyä suosituksia sähköpostilla, eihän se mitään maksa kysyä. Liian mieto nokka mielummin kuin liian raju, varsinkin tämmöseen offitankkiin.
Tämänhetkinen vakiokärsä on 0.500/0.500 198/209 lsa119.5.
Niin jos sitä semmosen 15-20 astetta uskaltais laittaa lisää, nostoa sinne .550-600 välimaastoon ja lobe separaattoria pienentäis ainakin viitisen astetta. Jousethan siinä menee uusiks ja samalla päivittäis keinuvipujen laakeroinnin.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk
Paljos sitten Esson baari tehot putoo, jos joutuu Corvette tekstitetyt muovit ottaan pois. ![Stick Out Tongue](images/smilies/tongue.gif)
|
Toivottavasti niitä ei tartte ottaa pois ton imusarjan takia, vai meinaatko että ne pitää ottaa pois kun ruvetaan tuunaamaan..!?
![Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
Ehkä ne noi virit tuo takas samanverran kuin noitten muovien irrotus vie pois?