Matin kanssa samaa mieltä. Kyllä massat on aika joutavia nykyjään kun voi alla käyttää epoxia/uretaani maalia ja muita tököttejä. Mullakin grillissä kiikkuu yks japanin ihme 90 vuodelta josta oli kaiken mailman dinitrol käsittely laput yms, mutta ku massat raapi lastalla pois ja massaharjalla loput niin kyllä sitä keijo korroosiota sieltä löyty todella paljon. Varsinki kun mazda on käyttänyt jostain syystä pohjan ratkasussa jonkin sortin vesi reikiä (6mm) todella paljon ja osat niistä oli aivan massan peitossa niin pääseehän se vesi sillon sinne väliin väkisinki ja lisänä siinä viellä kaikki lumikokkareet yms virhe tunkkaukset niin pohja oli aika kypsä
![Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
itse ajattelin vaan hitsata tarvittavat paikat ja puhaltaa pohjan puhtaaksi + laittaa epoxit ja uretaanimaalia pohjalle ja ehkä sitten jonkin sortin korroosio eston, riippuen tuleeko auto talviajoon enään koskaan? Kotelot ja paneelit sisäpuolelta vedän myös mahdollisimman hyvin eli pohja+maali ja sinne dinitrollin mlää.