Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nakke_mies
Vakio iskareilla mennään ja keulasta iskarin yläpää muokataan matalammaksi ja taka-akselilta iskarin alakiinnikkeet siirretään ylemmäksi.
Edestä joutuu ilmeisesti kallistuksen vakaajat poistamaan, tai ainakin tekemään niihin jatkot. Itse aattelin tehä säädettävät.
Jarrujen vipuhässäkkään myös muutos jotta toimii.
Onko muuta jota pitää huomioida?
Miten ajettavuus muuttuu vakioon verrattuna?
|
Suosittelisin kyllä iskareita pidemmällä iskulla jos vain jostain löytyy..
Itsellä tosin y160, kallistuksenvakaajissa jatkot, parempihan ne ois ollu poistaa mutta tulee
maantiellä enempi ajettua.
Napoja ei kallistettu (soa) mutta kyllä se varmaan olisi rauhoittanut ohjausta
Ei se nyt silti hirvittävä ajaa, paitsi kunnon sivutuulella