Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 31.08.2019, 23:28
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Cumminssi lämpeää todella hitaasti ja sen saa tuntea nahoissaan talvella, koska lämppärin kenno on myös todella surkeasti mitoitettu eikä 60 asteinen moottorikaan tunnu vielä juuri miltään. 80 asteessa alkaa sen sijaan tulemaan ihan kunnolla lämmintä kabiiniin. Sähköjärjestelmä on myös vähän kiinan laatua amerikkalaisella suunnittelulla, kun esimerkiksi ajovaloille menevä johdon paksuus on jotain 1 neliömillin luokkaa, tai alle. Erilaisia maadoituspisteitä on vähintään 30kpl eri puolilla autoa ja neki voi enemmän kuin todennäköisesti aiheuttaa jotain häröilyä.

Ilmastointi on 90% myyntiin tulevissa Rameissa rikki, omassa lakkasi mukavasti juuri kesän alkuhelteillä toimimasta vaikka keväällä täytätin sen.
Pääsääntöisesti nää jenkit on paljon ajettuja mitä myyntiin tulee ja aivan varmasti joka merkkisestä löytyy näprättävää. Kuitenkin puhutaan autoista, minkä valmistusmäärät korimallia kohden on semmoiset 2 miljoonaa kappaletta, vai oliko peräti 2 miljoonaa vuodessa? Dodgen automaatteihin en koskisi pitkällä tikullakaan
No, itellä taas päinvastaset kokemukset. Päivittäisenä käyttöautona on toiminu vallan mainiosti 46RE: llä, ilmastointi on toiminu koko ajan, mitä itellä tai edellisellä omistajalla ollu. Nyt tuli postissa uudet jouset syöttöpumppuun, annosteluventtiilit ja suihkunkärjet. Enää pitäs muokata lisää ahdonalaisen syötön säädintä ja kääntää syöttöpumppua 6° aikasemmalle.

Vastaa lainaten