Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 15.08.2019, 21:23
jmtillo jmtillo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 71
Perusasetus

Käsijarru pelittää kohtuudella, tosin vaijereita pitäs kiriä. Siis paljon paremmin kuin käyttöjarru.

Alb:n vaihdoin kun katsuri sanoi että ei ole pitoja. Vivusto oli jumissa ja venttiili oli aika raadon näkönen, mutta sama tilanne jatkui. Ohitusleikkaus pitää vielä kokeilla.

Työsylinterit vaihtelin ennen katsastusta, vanhat oli jumissa osittain.
Samalla tuli se säädin ja kengät molemmin puolin. Rummutkin on siis nyt vaihdettu. Ja kokeiltu vielä vanhoilla kengillä kun uusissa tarvikkeissa ei ollut abs anturin koloa, ei vaikutusta. Näissä kengissä tuli ne tapit mukana ja olivat identtiset vanhojen kanssa.

Hankala uskoa että niissä työsylintereissäkään mitään ihmettä voi olla, kovin häävisti niiden kenkien ei tartteis liikkua että pitoa tulisi. Kun se käsijarrukin sen pidon tekee.

Mitenkähän se abs yksikkö toimii? Järki sanoo että se ois pitäny rakentaa niin että hajotessaan ei rajottaisi painetta? Tai siis tuossa kuvassahan se on �� Mutta onko noita menny rikki ja mitkä oireet voisi tulla?


Viimeksi muokannut jmtillo : 15.08.2019 21:38 Perustelu: Abs yksikön toiminta
Vastaa lainaten