Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 13.07.2019, 22:38
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Teetä uus ura eri kohdalle, mulla oli hiluskissa sillälailla korjattu paikallaan ja njet problem. Melkein joka koneistamossa luulis onnistuvan.
Tuo näyttäisi minun silmään samalla dampperilta, kun on kumia sisä- ja ulkokehän välillä, joten koneen luulisi täristävän jos dampperi ei ole oikeassa kulmassa kampuran päässä.

Minä ehkä jopa miettisin sitä vaihtoehtoa että laittaisi 5mm kiilan ja hioo sitä just sen verran että sopii kampuran uraan. Jouduin itsellä tekemään vähän vastaavan kun amerikan-joen tekemä nokka-akselin ura ei ollut oikean kokoinen, joten kiilaa piti koneistaa siltä osin pienemmäksi. On toiminut ihan moitteetta, tuhansia kilometrejä jo takana. Koneistus tapahtui 125mm:n rälläkällä rosterilaikalla

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten