Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokikeppi
Taisi olla sankari itse juhannustunnelmissa, kun tämän ketjun tein. Vaihdettu ei ole jakis vaan virranjakaja 
Bensapuolellehan tämä nyt kai menee:
1)Käy kahdella pytyllä, vaihdoin tulpat, jakajan kannen ja pyörijän.
2) Käy kaikilla tyhjäkäynnillä, sakkaa kun kierrokset 2000.
3) Vaihdoin polttoainesuodattimen, ottaa nyt kierroksia hetkellisesti, ei vääntöä ja sitten sakkaa.
Tankin luukku mistä pääsee pumppuun käsiksi on ruosteen tuhoama, eli seuraavaksi paineilmaa polttoaineletkuun ennen suodatinta.
Jollei tämäkään auta, niin lieneekö sitten pa-pumppu antautunut?
|
Polttoainepaineet. Itellä kävi tankin korroosioremontissa pikkuhassi ja pumpulta siihen laippaan yhdistävä kumiletkun lemmari jäi löysälle. Oireet oli että 4000kierti sitten kävi prötäämään. Lemmari tiukalle ja taas v6 kiekui iloisesti.