Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.05.2019, 18:17
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Perusasetus

Mä oon samaa mieltä......

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juha Vuorinen Näytä viesti
Sunnuntain Hesarissa oli Antero Vartian ideoima päästöjen hyvitys Compensate -säätiön kautta kerättävä maksu. Haiskahtaa takavuosien pyramiidi huijaukselle.
Kansanedustajien ympätistövouhotukset.......jääköön omaan arvoonsa tai olkoon niistä mainitsematta.
Jokainen maksakoon kompensaatioina mitä haluaa..... jos haluaa hyvän omantunnon.....taivaspaikan tms.
Mutta valtiolla ei ole oikeutta käyttää yksityisien metsänomistajien tai yhteisöjen hiilinieluja jotka valtio myy päästökaupassa.

Ja tän muuttamiseksi tarvitaan lakiin muutos......
Olemassa olevan lain ovat sorvanneet meidän kansanedustajat suomalian kansalaisten valtuuttamina jotka he ovat valinnet puupäiksi arkadianmäen hiekkalaatikolle.......
Tähän kaivataan muutosta. Jokaiselta puolueelta, eduskuntaryhmältä, hallituspuolueelta sekä oikeuslaitokselta........
Saa nähdä toteutuuko.......toivottavasti....
Laki pitäisi olla kaikkia kohtaan sama.

Siti mä vuokraan kompensaaatio metsää kaikille haluaville jotka haluavat synnin päästön parempaa taivaspaikkaa tai omaatuntoa ajatellen.....
Eikä mua haittaa uskooko ne satukirjaan vai joulupukkiin.... Pääasia et raha liikkuu.......oikeeseen suuntaan....
Kulujen jälkeen silti kaikki palautuu oikeaan suojelukohteeseen...... Sillä istutetaan uutta metsää, suojellaan harvinaisia lajeja sekä pyritään vaalimaan luonnon monimuotoisuutta ja sen säilyvyyttä tulevillekkin sukupolville.

Kompensaatiolla ei ole mitään tekemistä pyrkimyksissä parempaan ilmastopolitiikkaan tai sen suojeluun.......saati luonnon monimuotoisuuden säilyttämiseen.
Sillä luodaan vaan mielikuvia tyhmille oravanpyörässä juokseville zombeille.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 02.05.2019 19:23
Vastaa lainaten