Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 23.03.2005, 09:56
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Niin, jos haluat kulut minimoida ni pura ekaks ja kato onko rikki. Käytännössä onks kalvo ehjä ja pitääks kohon ventsu. Ja laita joku ihan oikea siihen tarkoitettu ilmansuodatin koteloineen. Kokonaan puuttuminen tai ns. vapaa suodin laihentaa seosta vetoalueella tosi paljon kun signaali katoaa. Sit katot, että bensapinta on kohillaan ja että kohokammion huohotusputki on auki.

Jos kohokammion alla ei ole isoa säätömutteria (putken korkeuden säätö) tarviit vielä neulan korkeuden säätöön työkalun, biliteemassa ei maksa pal mitään tai sitten teet itte jostain vaikka 6mm tangosta ja sahaat siihen hahlon päähän. Dampperista sisään ja varovasti myötäpäivää rikastaa. Ja muista täyttää se sit dampperi öljyllä - sehän hoitelee kiihdytyspumpun virkaa hidastamalla männän avautumista -> kaasua painettaessa virtausnopeus venturissa kasvaa hetkellisesti ja signaali sen mukana ja seos rikastuu siks aikaa että mäntä ehtii ylös.

Tapsa

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -

Vastaa lainaten