Viestiketju: Veneen nostoa
Näytä yksittäinen viesti
  #39  
Vanha 10.02.2019, 16:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.447
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
Tietty jos lappua on sen verran niin ostaa sen kunnon hinurin mutta taitaa enemmän niitä ihmisiä kyrväännyttää siinä rampilla se se ku yritetään vetää sitä meriläistä sieltä hondan citimaasturilla ja suditetaan se kytkin siihen niin sittenhän siellä on se auto ja traikku+vene. Tällä tavalla saadaan se vene sieltä ilman että se kytkin palaa ja tusin kellään on siihen ramppiin niin kiire ettei malta odottaa että edellinen saa vehkeensä alta pois.
Järkevät ihmiset ajaa automaatilla, mielellään vielä sellaisella että koneessakin on potkua. Ei tartte pelleillä minkään käsivinssien kanssa, kun vaan laittaa kärryn kiinni ja vetää. Pakkoko siihen isomman veneen vetoon on ostaa joku alitehoinen vajaavetoinen pieni paska...

Tästä on jo pitkälti yi kymmenen vuotta, kun kokeilin miten kuutoskoneisella Jeepillä jaksaa kiskoa ~13kg painavaa vetomestaria + ~30 000kg semiä. Ketju kiinni auton vetolenkeistä vetomestariin, pikkupuolen ykkönen päälle ja kaasua. Siellä se perässä tuli.
Diesel- Touaregilla vetivät aikanaan 747-200 lentokonetta, painaa vähän yli 155 tonnia.
Nykyisellä Jeepillä kokeilin joskus miten ~5 tonnia painava siirtolava tulee perässä hiekalla. Vaijeri kiinni vetolenkeistä siirtolavaan, pikkupuoli päälle ja kaasua. Kivasti tuli perässä muutaman kymmentä metriä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten