Siitä puhaltimen ja itse lämmityslaitteen välistä lähtee sellainen suurehko muovinen putkikanava irti parilla ruuvilla josta pääsee käsiksi lämmityslaitteen sisuksiin. Ensin vaan hanskalokeron kansi irti.
Exästä puhaltelin ilmastoinnin asennuksen yhteydessä myös paineilmalla sitä lämmitinkennoa auki vaikka ei siellä juuri mitään roskia ollut.
Jos autossa on ilmastointi niin ensin pitää irrottaa konehuoneen puolelta jäähdytyskennoon menevät putket. Parilla 6mm pultilla kiinni. Samalla tietysti kaasun karkaa taivaantuuliin jos siellä jotain on tallessa.
Mutta varsinkin jos puhaltimen johtoja on rävelletty niin kokeile miten puhaltaa kun kääntelee johtojen napaisuutta eestaas. Siinä on huomattava ero puhallustehossa kun moottori pyörii oikeinpäin.
puhallinsiipien kätisyydelläkin on suuri merkitys, mutta jos moottori on ostettu valmiina pakettina siipipyörän kanssa niin voisi olettaa että se siivikkokin on oikea.
Viimeksi muokannut Mika_T : 19.01.2019 10:43
|