Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 26.12.2018, 08:27
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.519
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
Meillä kolisi noin jääkaappi yhessä reissuvehkeessä niin laitettiin superlonia kompuran ja kaapin rungon väliin iskariksi. sehän varmaan on kumityynyjen päällä kompura
Minulla on myös Motonetista ostettu jääkaappi joka kolisee samaan tapaan, oliko se Dometic merkiltään vai mikä... Koitin kolinaa joskus hillitä kumipehmuistein, mutta ei siitä hiljaista tullut. On myös muutamia tuhansia km nähnyt huonoja teitä, mutta toimii edelleen hyvin.

Vastaa lainaten