Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka
Meillä kolisi noin jääkaappi yhessä reissuvehkeessä niin laitettiin superlonia kompuran ja kaapin rungon väliin iskariksi. sehän varmaan on kumityynyjen päällä kompura
|
Minulla on myös Motonetista ostettu jääkaappi joka kolisee samaan tapaan, oliko se Dometic merkiltään vai mikä... Koitin kolinaa joskus hillitä kumipehmuistein, mutta ei siitä hiljaista tullut. On myös muutamia tuhansia km nähnyt huonoja teitä, mutta toimii edelleen hyvin.