Näytä yksittäinen viesti
  #211  
Vanha 09.10.2018, 17:37
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.447
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Huonosti on automaatteja ilman ylivaihdetta Jeepeissä, kun kaikissa taitaa olla -91 lähtien.... Ja jos kasitat Moparin kasin, niin Jeepistä loppuu vaihtoehdot. AMC:n kasin perään löytyy jo paremmin (tosin ei niitäkään suomessa paljoa ole), olis sama jakokin kuin kuutosessa...
Onhan YJ:ssä 3- lovinen TF999 loppuun asti, ja TJ:ssä 3- lovinen automaatti (30RH nelosissa ja 32RH kuutosissa) aina 2002 vuosimalliin asti 42RLE tuli TJ:hin vasta '03 malleihin.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatsga Näytä viesti
Kattelin juutuuppia ja ebayta ja tulipa mieleen tuon rikkonaisen vaihteiston korjaus. Mikä lie aiheuttaa pakilla rallatuksen(räikkämäinen ääni) ja sen että alkaa koneessa kierrokset veivaamaan? Ilmeisesti luistaa myös.
No ei se ainakaan ole mikään vaikea korjattava loppupeleissä, ja jos perusosilla kasaa niin reilusti alle tonnilla selviää - olettaen että mitään "isoja" osia ei ole rikki kuten planeettoja, väliakseli, rumpuja yms...
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten