Noniin,
Tein seuraavan kokeen: Ruuvasin full load stopperin pois lattialla lojuvasta motista, ja kokeilin karan liikettä eri paineilla. Tästä tuli seuraavat havainnot:
1. Kun ruuvi on pois, joku siellä vielä rajoitaa karan liikettä. Kara päätyy lähimmillään noin 10mm päähän kompensaattorin ulkopintaa (kuoren paksuus on ehkä noin 4mm joten rakoa jää useita millejä).
2. Tarvitaan enemmän painetta, että menee kokonaan pohjaan
Johtopäätöksiä:
- Joko tuo alipainekellon liikerata rajoittaa liikettä, tai sitten joku muu siellä boost compensaattorissa (onhan siellä näitä säätökäyrän ruuveja 2 kpl, jotain kai nekin tekee tuon karan liikkeen suhteen).
- Pohjaanlyöntipaine kasvaa aika suureksi, kun sitä stopper ruuvia aukaisee paljon.
Seuraavaksi täytynee katsoa josko tuon alipanekellon irroitus olis helpompaa kuin imusarjan, jotta tuota guide-bushinngia pääsee säätämään.
Viimeksi muokannut Radis : 19.09.2018 18:04
|