Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pillimehu
purkutyö paljasti myös sen, kuinka hiuksianostattavassa kunnossa runkotapit/riiput alkoivat olemaan neljäkymmentä vuotta on-the-road oltuaan!!! 
|
(ei liity asiaan mitenkään, mutta minkä ihmeen takia ainakin meilläpäin kutsuttiin 80-lukulaisia Ford Fiestoja ripulikiikuiksi...

...viittaa varmaankin jollakin kieroutuneella huumorintajulla ajoneuvon löysähköön alustaan??)
...mutta LandCruiserissapa ei huolta löysästä alakerrasta at all... tönköksi ruostuneet latijousipakat pitävät siitä huolta, että eteneminen on tanakkaa joka töyssyssä (kuski se on joka joustaa

)... ...kuten aiemmin itse itseäni lainaten tulin maininneeksi niin riiput ja muut kiikut alkoivat olla finaalissa AfrikanTähden ensimmäisen 40-vuotissession jäljiltä... ajatus alkuperäisten allelaitosta alkoi aiheuttaa ripulikiikkumaisia reaktioita ruoasulatukselleni, joten jotakin korvaavaa jouduttiin katselemaan...
...en oikeen enää muista tarkkaan, mutta jousituksen runkotapeissa taisi olla muutamia millimetrejä eroa BJ:n & HJ:n vällillä?...ja erimallisiakin mokomat sitäpaitsi... loppujenlopuksi BJ:n alkuperää kunnioittavat runkotapit löytyivät Lipposilta Juuasta...oikein rasvattavat versiot a'la Dobinsons...
...riiput olivatkin sitten kinkkisemmät

...kolmiomaisiin antireserse kotkotuksiin en halunnut sortua ulkonäkösyistä... vaikka kuinka giigaroin world-wide-webbiä, niin en onnistunut paikallistamaan alkuperää kunnioittavia riipukkeita Australiaa lähempää

... kengurumaasta tilaaminen olisi livennyt hifistelyn puolelle, joten päätin ottaa omat pikku kätöset käyttöön... ...pylväsporakoneen suosiollisella avustuksella alkuperää kunnioittavat 2.0riipukkeet syntyivät suit'sait 10x40 lattaraudasta...
(eipä näköjään ole tätä parempaa otosta tullut otetuksi, kuvan tarkennus on kuin tilannekuvaa 2promillen
humalatilasta):
...joo, jarrukilpiäkin on näemmä kiilloteltu kokoonpanovaiheessa...