Nyt ollu kahtena päivänä vähän uutta hommaa. Ei sinänsä mitään tähtitiedettä mutta lehmänhermoiselle sopivaa hommaa. Tommosella laser-härvelillä ajeltu koneen pintapeltien saumoja, naarmutettu pahasti, ja nyt jok ikinen sauma käydään tommosella silmällä läpi. Kelkassa kamera, kuva näkyy erillisellä ruudulla tuntuvasti suurennettuna ja kelkassa olevalla laserilla saadaan sitten mitattua vaurioiden leveys-syvyys.
Tarkkaa kättä kyllä vaatii ja muutaman tunnin kun on istunu härveli käsissä niin rupeaa jo painamaankin. Toinen ukko näpyttelee päätelaitetta ja tuhertaa paperilla oleville sapluunoille sijainnit.
Tämä on just semmosta hommaa joka ei noilta kaikilta nuorilta onnistu kun eivät malta istua koko 12h päivää tuskassa ja kytätä ruutua, setä kyllä jaksaa ja parasta tässä on se että varsinaista kiirettä ei ole vaan riittää kun homma edistyy.
http://www.gts-aircraft.com/Arquivos...Flyer%20V2.pdf
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Viimeksi muokannut AVRO : 04.05.2018 20:07
|