Viestiketju: Moottoriteitäjiä
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 28.04.2018, 18:34
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasitonni Näytä viesti
Nyt kun tarkemmin katsoin vanhoja viestejä niin oli mututietoa että alakerran laakerit on tarkistettu, eli ei ilmeisesti mäntiä sen enempää.

Suuttimia ei ilmeisesti ole tarkistettu, voiko suuttimista tulla tuollainen naputus? Sehän tässä onkin kun en itse ole ollut omistajana silloin kun kone on ollut auki niin kaikki on tälläistä arvuuttelua. Sen olen huomannut että kylmänä ääni ei kuulu niin hyvin, mutta kun kone lämpenee ja sitä mukaa myös ääni kovenee. Kun koneelle antaa hönkää ja päästää kaasusta niin kuulostaa kun naputus tulisi ihan vähän moottorin oman äänen perässä.
Esim männäthän tietysti voisi tarkistaa mutta olen vielä moottoreiden kanssa sen verran keltanokka että en itse vielä rupeaisi konetta avaamaan. Tuskin videolle äänen ottaminenkaan mitään auttaa, mutta tosiaan tosi selvästi kuuluu kun pistää korvan venttiilikopan viereen.
Bazeeba, 1997 vuosimallinen harmaa neliveto tämä on.
Eli nakuttaa?
En nyt ihan saanut ajatuksesta kiinni mitä ootte vaihtanu, mutta jos yläkerta ok, niin alhaaltahan se luultavasti löytyy. Kiertokangen laakerit vois olla, niitä tuntuu menevän.
Käytä jollain sepällä, ammattimies kyllä kertoo missä nakuttaa.
Vastaa lainaten