Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaaja
Kyllä ne monesti nostaa enemmän, kun 40mm, varsinkin jos lähtötilanteena on alkup. lössähtäneet jouset.. Ja muista, että niitä jousia on erikseen ollut bensa ja dieselkoneisiin. Tuo 2.8crd taitaa olla paljon painavempi, mitä 3,7v6 bensa, puhumattakaan siitä 2,4 bensakoneesta.. Ja oliko jotku alkupään KJ:t sentin matalampia, mitä uudet, vai peräti tuuman? Jostain muistan lukeneeni jotain sellaista.
Ja vaikka jos edessä laittaa 1cm clevisliftin, ni se on oikeestaan 2cm navasta pyöränkaareen.. Ellei enemmänkin.
Ja vetareittenkaa ei oo ollu ongelmia, mun mielestä ihan hyvässä kulmassa on. Jos muistan, niin voisin viikonloppuna ottaa kuvia vaikka. Jos en muista, ni paa yv:tä
|
Joo otahan kuvia
Niin voi nostaa enemmänki ku 40mm, mutta perusoletus mulla tuossa oliki että nostas alkuperäsestä korkeudesta mikä uutena ollu 48cm navasta kaareen 52cm korkeuteen. Sulla silti uuteenki verrattuna 8cm tuo nosto kaikkiaan. Hyvä tietää, ehkä se itelläki pittää tavotella jotaki tuommosta jos ei oo ongelmia nivelien kanssa, joutuu vaan tieten ostaa sitte taas isommat rattaa ku just uudet BFG AT KO2 laitoin
Loputon kierre
Mutta on se tuo KJ hyvännäkösillä/kokosilla rattailla ja tuolla 3-4" nostolla vaan erinomaisen näkönen kapistus, ja pääseekihän sillä sitte kohtuudella. Kyllä minäki varmaan sen OME +40mm sarjan laitan, on kuitenki varmana nuo iskaritkin jo väsähtäneet ja pikkusen on alusta mun mielestä epämiellyttävän kova vakiona, johtunee varmasti osaksi tuosta että vähä jo lösähtänytkin. Just nyt vaan on taas pariki muuta autoa rakennuksen alla niin saas nähä millon raaskii tuohon käyttikseen taaloja upottaa, mutta kyllä se sekin aika tulee