Viestiketju: Jeep Cherokee KJ
Näytä yksittäinen viesti
  #36  
Vanha 23.02.2018, 14:18
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.417
Blog Entries: 5
Perusasetus

Tuolla aiemmin tässä ketjussa oli tätä kytkinjuttua....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Mutta ei voi yleistää, millä kilsoilla kytkin menee, sen käytöstähän se riippuu... Samalla kytkimellä pääsee kaupunkiajossa vähemmän kilometrejä, kuin jos ajais vain Helsinki - Oulu väliä, kytkin kuluu liikkeelle lähdössä, ei juurikaan ajaessa...
Niin pari kysäriä KJ:stä.

Kun painaa kytkintä siinä tuntuu ikään kuin kaksi vaihetta, onko se normaalia vai onko jotain menossa?

Toinen kysäri kässäristä. Käsijarrukengät oli kuluneet ja ne vipukäikäleet ruostuneet toisiinsa kiinni. Irroteltu ja putsattu ja uudet kengät laitettu. Mutta vaijerissa ei ole säätöä . Kengät säädetty että just ottavat vähän levyjarrun rumpuun kiinni, mutta käsijarrukahva tulee hemmetin pitkälle ylös eikä jarru pidä. Ei viittis säätää kenkiä hankaamaan likkaa ja siinä kahvassa on joku ihme jousisysteemi, pystyykö sitä mitenkää kirraamaan?
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten