Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 23.01.2018, 13:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rafu Näytä viesti
Onkos niin että näitä WJ:tä saa bensakoneilla:
4.0 - 6syl
4.7 - 8syl
5.2 - 8syl
5.9 - 8syl?

Mikäs noista on paras? kutonen kaiketi pienin kulutukseltaan, onkohan iso ero 4.7:n kanssa? Mites luotettavuus?

WJ haaveissa, dieseliä ei kannata kun tulisi kakkosautoksi jolla ajelua ehkä 10 000km/v.
Juu, magnumit (5,2 ja 5,9) on ZJ:n koneita. 4.0 ei ole mikään pienikulutuksinen todellisuudessa, 4,7 v8 todellisessa järkiajossa melkein vie vähemmän. Rakennetussa autossa ero kasikoneen eduksi jopa isompi, koska koneessa on enemmän ruutia.

Luotettavuus vähän niin ja näin, sinällän suora lutonen on pomminvarma, mutta toisaalta myphemmissä (olikohan '96 jälkeen) ollut mm. mäntien helmojen hajoamisia yms., kun on koitettu suitsia kulutusta ja päästöjä.
Vastaavasti 4,7:ssa joitain tyyppiongelmia, mutta pääosin luotettavia nekin on.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten