Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hojottaja-17
Tuohon laturiin vielä palatakseni..: eilen jo startti kävi vähän väsyneesti, yön aikana oli purkanut jälkimmäisen akun (molemmat alle kk vanhat) niin ettei käynnistynyt enää. Johtuuko tuo mahd. hiilistä, että laturi ei lataa enää kunnolla, vai siitä, että akkujen sarjaankytkennän välistä on vastoin suosituksia varastettu virtaa? Eka akku pitänyt varauksen, mutta jälkimmäinen tyhjennyt. Jälkimmäiseltä siis otettu vinssin ja mankan sähkö. En ole käyttänyt kumpaakaan, mutta riittääkö pelkkä piuhojen kiinni oleminen purkamaan akun?
( https://forums.offipalsta.com/showth...85#post1364585)
|
Riittää. Se jää koko ajan jälkeen jos kulutusta on yhtään. Laita ne akut 12 V lataukseen eli kaikki kengät irti ja startti kaapeleilla rinnan kytkentään ja lataukseen.
Ja poista ne vinokytkennät mielummin heti kuin kohta. Tuolla saa akut niin vainaaksi että lopuksi kääntyy napaisuus ja kaikki mankat ym.mitä on siinä 12v systeemissä , ottaa ja muuttuu savuksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|