Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 21.12.2017, 15:09
hojottaja-17 hojottaja-17 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.10.17
Sijainti: Jokioinen
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dodge3500 Näytä viesti
Ja veden erotin on repsikan puolella runko palkissa takaoven kohdalla ja sen pohjassa pultti mistä voi päästää vedet pois jos sitä on kertyny
Mikäli muistan oikein
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Jepppistä.

Ja se on sitten tod.näk.sen verran pehmeä, että jos se on vielä käytössä niin älä koske siihen, ja jos se alkaa vuotamaan suuntaan tai toiseen niin ohita se.

En ny just muista että vaihtuuko hiilet ihan bolt on/off tyyliin yläkautta vai pitikö laturi ottaa pöydälle. Paljonko on ajettu?
Vm. -86, 450tkm lähestyy mittariin, laturin iästä ei tietoa. Tuleeko tuo oireilemaan lisää hiilten kuluessa enemmän, vai tyssääkö laturi vain niiden loputtua? Ilmeisesti kuitenkin siis hoidettavissa hiilten vaihdolla, eikä vaadi kokonaan uutta laturia.
Ja nafta siis kulkenee tuon vedenerottimen läpi. Murkula näytti koskemattomalta, mutta tosi ryytyneeltä, pohjassa melko ruosteinen kymppimillin (ilmeisesti) tyhjennysproppu. Sähköjohdot liittimineen kuluneet, mutta ehjän näköiset, samoin erottimelle tuleva ja siitä siirtopumpulle menevä pa-letku(?) ilman havaittavia vuotoja. Luulen, että mötikkään kajoaminen aiheuttaa vain enemmän vahinkoa.