Näytä yksittäinen viesti
  #38  
Vanha 18.07.2017, 18:33
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kenppi Näytä viesti
Kattele joku sopiva 2006-2011 vuosimallin D-Max sillä 3.0TD moottorilla ja automaattiaskilla. Noissa ensimmäisen korimallin vehkeissä on ollu ainakin tähän asti kaikissa takana kitkalukko perässä mitä minä olen noita huoltanut. Tuossa välimallin (2012-2016) vehkeessä ei sitä ole, eikä kaiketi uudessakaan jos oikein muistan. Ajonvakautus ei toimi oikein jos perässä on luistonrajoitin. 3,5tn koukkupaino taisi tulla -13 tai -14 vuonna noihin.

Se tuo uusin MY17 malli menee yllättävän mukavasti maastossa mitä pääsin pikkusen testaamaan. Tietysti ihan uutta autoa ei oikein kehtaa hierottaa puuta vasten tai kipata nutulleen Uusi 1.9L moottorikin on yllättävän mukava ajettava, varsinkin kun tuli uudet vaihteistot ja manuaaliinkin on saatu fiksummat välitykset.

Mutta jos itse olisin lava-autoa ostamassa jolla ei tarvitsisi jokaista risua olla väistämässä, niin tuon ensimmäisen korimallin kolmelitrainen automaatilla ostaisin. Onhan se sekin tietysti sellainen suhteellisen verkkainen loppujenlopuksi liikkumaan jos vertaa jenkkivehkeisiin, mutta helpostihan siitä lisää voimaa saa ulos. Moottorit on luotettavia ainakin kunhan vain on huollot muistettu tehdä.
Jep. Justiinsa tollanen 3-litranen tomaatti tuolla vuosimallivälillä on kiikaroinnin kohteena. Mukava kuulla noista kokemuksista koska ihminen kokee arvaamattoman tuskallisia hetkiä irtautuessaan Hiluxin penkin turvallisesta huomasta ja heittäytyessään pelottavan maailman tuulien ja outojen automallien riepoteltavaksi.

Isuzun kerrotaan tehneen maastokulkineita jo 40 vuotta joten kaipa ne jotain ovat oppineet.

Hiluxeja kattelin saksanmaan nettiautokaupoissa nenä ikkunassa litteenä ja totesin hintojen nousseen jonnekin galaksienvälisen avaruuden ja tähtipölyn tasolle ollen siis tavallisen ihmisen tavoittamattomissa, ainakin melkein ja ainakin jos meinaa saada sen 2500kg koukullisenn eli 2012 tai uudemman.

Ihmellisiin paikkoihin ovat Saksassakin autoja ajaneet, kauas lentoasemilta ja juna-asemilta. Pyrokraatti on myös ollut ahkerana eli auton saaminen laillisesti ulos maasta näyttää vaativan kovasti jalkatyötä atomikellontarkkojen virkahenkilöiden puheille pääsemiseksi. Lisäksi paperien kantamiseen tarvitaan rinkka niinkuin siinä Juicen laulussa jossa proletariaatin edustaja myi sen lasikuitupaatin .https://m.youtube.com/watch?v=k203ZygK0NU

Nyt tarvitaan muutaman päivä loma ja tarina voi jatkua...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 23.07.2017 16:02 Perustelu: Napon mopn linkki korjattu, edellisestä tuli Tarznin kalsarit :)
Vastaa lainaten