Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Akizone
Tuli ohjelmoitua 102hp--130hp
On kuin eri auto millä päästelee mutta yksi ongelma tuli.
Kun reilusti kiihdyttää niin meno tyssää (kuin sammuttaisi auton vauhdista)....aika tyssäys ja rykiminen...kun päästät kaasun niin taas mennään normaalisti.
Sanoivat että aine loppuu kun sitä tarvitaan enemmän ja että ilmoittaa vikaa mikä viittaisi hihnan venymiseen pumpulla (ajoitus hieman pielessä kierroksilla).
Syksyllä 2016 remmit juuri vaihdettu.
Pitääkö ottaa nyt siis riski että vaihdattaa uuden pumpunremmin ja toivoo parasta muutaman satasen köyhempänä win or lose 🤔 vai olisko kellään muuta tietoa/veikkausta asiaan?
Autohan on siis vw t4 2.5tdi -01
|
Vahva veikkaus neulaliiketunnistimelle, suutin arvokas mutta yhdestä portterista korjattu sama vika sillä.