Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 28.02.2017, 18:43
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Nii eikö 15 tunnin työpäivä sisällä joustoa?

Vaan kuinka pitkä tauko pitää olla että se katkaisee työajan? Tunti? Kaksi?
Sulla meni nyt pointti ohi. Jos tulee ajoaika täyteen, niin se tulee täyteen ja piste. Ei ole joustoa. Eli jos ajoaika täyttyy vaikka 15min. päässä ennenkuin ehdit kotiin, tai terminaalille missä odottaa oma auto niin voivoi.. auto pitäisi jäädä siihen lähimmälle taukopaikalle ennenkuin tunnit täyttyy.
Kuka siitä hyötyy ja mitä - tai miten se parantaa sen enempää liikenneturvallisuutta kuin työtehoa, että kuski nukkuu autossaan 15-20km päässä kotoa?

Jos ajoaikaan tulisi ajoajan lievästi ylittävä jousto juuri tuota terminaalille/ kotiin pääsyä varten niin olisi kaikille hyvä. Aiinä vain pitäisi ehdottomasti pitää huoli siitä että sitä joustoa ei käytettäisi jatkuvasti hyödyksi entistäkin tiukempina ajoreitityksinä.


Minä en tarkkaan muistaxkauanko on ajovuorojen välinen tauko, mutta epäilemättä se on jotain 9h luokkaa. Se kun on vuorokausilevon määrä mikä pitäisi toteutua missä tahansa työpaikassa työvuorojen välissä.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten