Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitsaa
Näin on. Säädettävät, vahvemmat alavarret kannattaa laittaa ensin jos sniiduilee. Joka tapauksessa muutoskatsastuksessa kysytään 4-pyöräsuuntauslappua ja casteria ei saa kohdalleen ilman näitä (mutta korotetulla ei ehkä kannata ajaa tehtaan caster arvoilla, pinioni joutuu koville  ) Renkaan mahtuminen "pesäänsä" on sitten toinen juttu, ainakin 33:lla  samoin 3.5" korotuksen vaikutus alustageometriaan. Täällä laskuri johon suosittelen naputtamaan mitat nyt ja jälkeen.
Kulmat säilyy takana ok, mutta tietysti aftermarket varsien puslat toimii aika eri tavalla kuin vakiot 
|
Eli siis jos nyt vaan laitan ne säädettävät alatukivarret, ja ylös toistaiseksi alkuperäiset, niin toimiiko vielä 3,5" korotuksen kanssa?
Etujouset on loppu, niin meinasin ne 3,5" korojouset laittaa.
Kannattaakos taakse hommata 3,5" jouset vai käyttää alkuperäisen mallista etujousta takana?
Vai täytyykö nyt "tyytyä" 3" korotukseen? Näyttää kaikki jousisarjat olevan 3,5" ja ylöspäin.
Tietty iskaritkin täytyy silloin laittaa ja ne koiranluut. entä pohjaanlyöntikumit?