Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 01.02.2017, 19:52
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Tänään mittailtua:


vetarin kumi halk. 116mm

Akselin päässä oleva laippa johon tulee kääntöpää kiinni, tässä oleva uloke, sisähalkaisia 100mm ulkohalkaisia 120mm -tähän tulee vetarin kumi päälle. kosketus ala teoriassa 10mm

kääntöpään puoleinen pää: ulkohalkaisia 120mm sisähalkaisia 108mm

kumi on siis puristuksissa n. 4mm matkalta. mutta jos kääntöpäänpuolelle hitsataan 4mm paksu holkki, saadaan kumille lisää kiinnityspintaa eikä akselin päähän tarvitse edes koskea.

-eli tällä pitäisi korjaantua kumien lipsumis ongelma.


Todetaan että ehkä erimekkiset kumit ovat eri leveyksisiä. jos kumi olisi tuon 120mm leveä, jäisi se paremmin puristuksiin. ilmeisesti tämä selittää myös miksi toisen valmistajan kumit pysyvät paremmin paikallaan.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 01.02.2017 19:55
Vastaa lainaten