Viestiketju: MAN FAE 9.136
Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 24.01.2017, 10:52
Jarkko E. Jarkko E. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.16
Sijainti: Helsinki
Viestit: 115
Perusasetus

Kovin vähän on tapahtunut, mukamas ollut kiirettä

Parin viikon välein käynyt kokeilemassa käyntiin, ja ajanut pienen lenkin. Maastossakin vähän möyritty. Mukavastihan tämä menee.

Maastoajon jälkeen on aina esiintynyt moottorin puutumista. Syyksi paljastui tankin sisäinen imuputki joka menee tukkoon irtomoskasta. Täytynee tyhjentää ja huuhdella tankki.

Edellisen seisakin jälkeen oli kytkin aivan kuiva. Päällisin puolin ei mistään löytynyt vuotoa, joten ei muuta kuin uudet nesteet säiliöön, ja työsylinteristä nippa auki. Viiden minuutin valuttelulla kytkin ilmaantui, ja pääsi kokeilemaan.
Taitaa työsylinteri vuotaa läpi kytkinkoppaan?

Hyttiä tullut puunattua, ja lisävalot asensin ohjaamon yläkulmiin näyttämään suoraan sivuille.

Vinssin ohjaus näyttäisi olevan infrapuna kauko-ohjaimella. Eiköhän se pureta pois kun kerran ei kapulaakaan löydy, ja asennetaan hyttiin perinteinen vipukytkin, ja rinnalle langaton ohjaus.

Päällirakenne on tässä monena yönä nukkumaan mennessä mietityttänyt, ja siihen tulokseen olen tullut, että asuntola tuohon päälle pitäisi saada.
Täälläkin foorumilla myynnissä ollut upseerivaunu olisi oiva lähtökohta, mutta kopin yli viiden metrin pituus vähän häiritsee. Nythän lava on n. 4 metrinen.

Mites kun täällähän on muutama muukin rakennellut camperia, mutta yhtään valmista en ole nähnyt, joten olisikohan jollain hyvällä mallilla olevan sopiva koppero vaikka kaupan? Ainakin pee on rakennellut moGin päälle? Myös lantikka on jotain puuhaillut?

Ideoita, aihioita, ja aikaa tarvitaan.


Eikös vmt sinulla ollut tuossa pilkki-autossa myös etulukko? Sellaisen tämäkin tarvitsisi..

Jarkko E.
Vastaa lainaten