Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.01.2017, 17:27
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Ja x-kerta........

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Kysytään nyt vielä x-kerran miten olisi pitänyt menetellä, kin kerta nyt meni vikaan? Näyttää vahvasti siltä että iso osa porukasta minä mukaan lukien ei näe tiedossa olevien asioiden perusteella juurikaan moitittavaa poliisien toiminnassa joten voisit vähän avata aihetta, tai muuten nuo sun kirjoittelut menee paskanjauhannan puolelle.

Itse hoidan asiat jiiriin alkaen vaikkapa siten että pyrin välttämään virkavallan uhkailua aseella. Luulisin että jäljellä olevat uhkailukeinot ei aiheuta ihan niin välitöntä poliisin ampumaksi joutumisen uhkaa etenkään kun kuulokin vielä jotensakkin toimii.
Ei sen enempää......kuin finger shittiä...taitaa olla tää shit-chat osio......
Vrt. timpurin viis kaljaa tai jopa vähempiin sormiin yhdistettäviin merkkeihin...... .
Saat olla ihan kaikessa rauhassa joukkoines sitä mieltä että "anadigimiäs" toimi oikein......Mun mielestä ei.
Ja viestiketjusta mun aiemmista kommenteista muut perustelut......

Ja nyt vois olla teidän vuoro jotka otte toista mieltä.......
Miksei sen pahemmankin ihmisen henki ole säilyttämien arvoinen??????
Kun kaikki hokee että ihmishengen arvo on mittamaton........
Ja taustalla saattoi esim. olla vain ryppy rakkauves jota kaikki ei pysty käsitteleen järkevästi.......
Eiköhän tastäkin valkolaisesta olisi saatu yhteiskuntakelpoinen veronmaksaja pienellä kuntoutuksella......
Mustista nyt niin suurta välii....... Vaikka "anadigimiähet" niitä pienemmistäkin rikkeistä ammuskelis......
Tuntuu että suurinosa ihmisistä näkee asiat vain edestäpäin.....
Opetelkaa katteleen niitä ympäri, joka puolelta ja varsinkin takaa......
Niin silloin sinäkin viisatut ja ehkä löydät oikeat ratkaisut oikeisiin paikkoihin......

Viimeksi muokannut H_Nietu : 17.01.2017 18:28
Vastaa lainaten