Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Uazmies
+2
Kyllä nämä "liikkuvaan autoon käteen ampujat" ja "sehän on vain haulikko" -miehet elävät fantasiamaailmassa. Sitä kun ei itse ole kohdannut aseita kun screenillä niin on helppo neuvoa.
Ja jokainen joka aseen kanssa poliisia lähestyy on valintansa tehnyt, eikä suomalainen poliisi ketään salaa tai varoittamatta ammu, nämä tekijät kylläkin.
Ja minähän en tästäkään asiasta mitään tiedä, mutta oman kokemuksen perusteella voin sanoa että ei ne fiilikset siellä kohteeseen hälytettyjen auttajienkaan puolella juhlavat ole noissa tilanteissa.
En tiedä missä nämä suvaitsevat kaikenrakastajat viettivät uuden vuoden aattoa 2009 mutta itse olin Sellossa ja mukavampiakin iltoja on ollut.
|
Juu, en ole itse aloittanut mitään, niin se ei ole uhoa, vaan totean seikat. Missä ihmeen fantasiamaailmassaan te elätte, itsellä kilometrejä 52 vuotta.
Poliisi on Suomen suurin rikollisjärjestö ja nyt näitä ampumisia onkin tullut pilvin pimein. Poliisi on sekaantunut huumebisnekseen, poliisi ajaa ylinopeutta, poliisikaverin valotolppaa sakkoja annetaan anteeksi ( kato mun kaverit). Ex poliisi perusti autokaupan jne... tai kävin liikkuvan autolla hakemassa keravan k- raudasta tarvikkeita poikani omakotitalo työmaalle ( virka- haalari päällä). Terveisiä, pyysinkin seuraavan ylinopeus sakkoon hyvitystä
Hyvä että osui ja upposi. Juu lisää poliisi setiä ja tätejä. Ei mua haittaa olen ollut yhteiskunnan mallioppilas jo 12 vuotta.