Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty
Poliisi teki mitä poliisin pitää tehdä. Täältä näppäinten takaa on liian helppo arvioida asioita.
Poliisin nimittelijä voisi varmaan ihan itse sinne laitokselle mennä huutelemaan ja sitten takaisin tänne uhoamaan miten teki asiansa siellä selväksi. Mielenkiinnolla odottelen miten kävi!
Minnuu vituttas ihan oikeasti, jos ei ois Suomessa poliiseja (nykyisin aivan liian vähän) meitä turvaamassa. Oon asunu paikoissa, joissa poliisi ei ole Poliisi.
|
Juu, olen käynyt rähjäämästä useassakin kuulustelussa, oikeudenkäynnissä tuomarille ja poliisisedillä vittuilu, ihan vaan kaikkea tehnyt niin kuin huvittaa.. oikea kunnon kriminaali. Viimeksi kun sain sakot prätkällä ylinopeudellanajamisesta, niin kolme poliisisetää alkoi vittuilemaan prätkän ulkonäöstä, vittuukonse niille kuuluu, olin just tulossa Alastarosta kiihytyskisoista 2004. Haastoi nämä 3 polisisetää ihan vaan tappeluun ja uhkasin heittää niska perse otteella rinnettä alas. Sitä saa mitä tilaa, vaikka olisi poliisi. Juu ihan mukavia ne poliisit on, osa tosiaan joutuu kaikkea paskaa kuuntelemaan kuten minua toisinaan.
En uhoa totean vaan. Kokemusta on. Asioiden herkuttelu ei varmaan kuulu tänne nettipalstoille ollenkaan kuten tämän topikin avaus. Mitähän perhe arvelee tilanteesta ja rumaa näistä tämänkin palstan rampoista. On varmaan mukavaa luettavaa.
Selkeästi kävi ilmi, että täällä on näitä tosielämän poliiseja palstoilla enemmänkin.