Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke
Kuis, kusiko joku tuoreessa arkiksessa jokin kun oli jotain ihailtavaa kaunista parkissa?
Ja vitutukseen: Piti päästä perehdyttäjän roolista mutta nope.
|
No ei nyt varsinaisesti kussut, mutta kyllähän se tuolla maksullisella asentajalla kävi ja ne haluaa sen sinne vielä uudestaankin. Kaikenlaista kuluvaa osaa pyyhkijänsulasta jarrusatulaan, varmaankin jotain 550€ tulee kustantamaan koko lysti tuossa meijän paikallisella Shellillä.
Kyllähän se silleen kirpasee kun Corollaan ei tarvinu ikinä ostaa mitään muuta ku bensaa, mut toisaalta eipä tuossa Allussakaan mikään varsinaisesti rikki ole. Kuluvat osat kun nyt vaan kuluu; nyt kävi sellainen tuuri että ne sattui heti mun huoleksi. Päätin niitä nyt sit kuitenkin alkaa laittamaan enkä heti ostaa uutta autoa. Tai no eihän tää viel ole mun nimissäkään.

Perkele kun siihen ihaitavan kauniiseen, mopon renkailla varustettuun Tojotaankin pitäis vähän remonttia tehdä tai sillä ei voi pian ajaa ollenkaan. Perähuoltoo ja semmosta. Aargh.

Ja lisäks oon vittuuntunut miehiin. Tai no oikeestaan ihmisiin. Ei vittu kuin vaikeeta voi olla.

Ainii ja autoihin tungetun rahan lisäks oon itsekin rampannut maksullisissa palveluissa (fysioterapeutilla) silleen että oon sinne jo satasia velkaa. Huh tätä rahanmenoo.

No tuleeks sulle joku muu Muumilaakson asukas perehdytykseen vai vieläks sie jatkat Pikku-Myyn kanssa?