Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyki
Mistäs löysit tietoja laatikoista??
Pitäisi kanssa vaihtaa laatikko ja tarjolla olisi 722.329 tai 722.359 tai 722.397.
Onko jollakin tietoa noitten laatikoiden välityksistä ja kestävyydestä? Mitä eroa noilla on..
-Jyki
|
Tuommonen sivu löytyi
http://www.europeantransmissions.com/Application.htm
Tuo 722.397 on korjauskirjan mukaan 300GE:stä. Nuo kaksi muuta googlen perusteella eri ikäisistä E-sarjalaisista, toinen 300 ja toinen 320 bensakoneen perästä. Olettaisin kaikkien olevan kestävimmästä päästä, kun ovat isojen bensakoneiden perästä. Huhua olen kuullut, että kaikissa olisi samat välitykset, mutta varmaa tietoa ei ole.
Geen laatikossa on huohotukset tehty niin, että vesi ei pääse laatikon sisään vaikka kävis vähän syvemmälläkin. Sitten noissa pitää huomioida öljypumpun ja turbiinin yhteensopivuus, jos ei tule laatikon mukana. Joissain laatikoissa on liukulaakeroitu öljypumppu ja joissain neulalaakeroitu. Turbiinit sopii ristiin, mutta kaula on neulalaakeroidussa kovempaa ainetta.
Edit. Kuvassa W463 automaatin välitykset.
Edit 2. W124:n korjauskirja ilmoittaa välityksiksi 1...4.24 2.....2.41 3......1.49 4.......1.00 Pakkia ei ole ilmoitettu. Eli ilmeisesti minun aiempi tieto oli väärä.