Näytä yksittäinen viesti
  #1432  
Vanha 20.12.2016, 23:12
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyki Näytä viesti
Mistäs löysit tietoja laatikoista??
Pitäisi kanssa vaihtaa laatikko ja tarjolla olisi 722.329 tai 722.359 tai 722.397.
Onko jollakin tietoa noitten laatikoiden välityksistä ja kestävyydestä? Mitä eroa noilla on..
-Jyki
Tuommonen sivu löytyi http://www.europeantransmissions.com/Application.htm
Tuo 722.397 on korjauskirjan mukaan 300GE:stä. Nuo kaksi muuta googlen perusteella eri ikäisistä E-sarjalaisista, toinen 300 ja toinen 320 bensakoneen perästä. Olettaisin kaikkien olevan kestävimmästä päästä, kun ovat isojen bensakoneiden perästä. Huhua olen kuullut, että kaikissa olisi samat välitykset, mutta varmaa tietoa ei ole.
Geen laatikossa on huohotukset tehty niin, että vesi ei pääse laatikon sisään vaikka kävis vähän syvemmälläkin. Sitten noissa pitää huomioida öljypumpun ja turbiinin yhteensopivuus, jos ei tule laatikon mukana. Joissain laatikoissa on liukulaakeroitu öljypumppu ja joissain neulalaakeroitu. Turbiinit sopii ristiin, mutta kaula on neulalaakeroidussa kovempaa ainetta.

Edit. Kuvassa W463 automaatin välitykset.

Edit 2. W124:n korjauskirja ilmoittaa välityksiksi 1...4.24 2.....2.41 3......1.49 4.......1.00 Pakkia ei ole ilmoitettu. Eli ilmeisesti minun aiempi tieto oli väärä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20161222_122537.jpg‎
Views:	178
Size:	80,6 Kt
ID:	75439  

Viimeksi muokannut Ippe69 : 23.12.2016 12:50
Vastaa lainaten