
19.12.2016, 20:45
|
Jäsen
|
|
Rekisteröitynyt: 27.11.16
Sijainti: Sipoo
Viestit: 39
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bässi
Äkkiseltään katottuna Ippe osui oikeaan.
sain alkuperäisen laatikon mukana ja näissä on samanlainen lohko kummassaskin, tässä joka on alla on vaijerin paikan lohko vain ummessa. toivottavasti saan rojut vaihdettua.
vaihteisto on kuulemma vaihdettu pidempien välitysten takia, tiedä sitten mistä vehkeestä.
|
kerkesin tutkimaan hiukan tätä. eli laatikko on 750 653
jota on käytetty tehokkaammilla moottoreilla varustetuissa autoissa.
- G500 / G55 AMG: 463.206, 463.240 and 463.241 - G320 / G3.6 AMG: 463.208, 463.209, 463.230, 463.231, 463.232, as well as 463.233 - G300 turbodiesel: 463.308, 463.330 and 463.331
katuvälitys on 750 653=0.8 kun toisessa laatikossa on 1.05. maastovälitykset kummassakin samat.
653 on rakennettu ilman nopeusmittarin pyöritintä, eikä akselissa ole paikkaa pinionille, eli helpompaa ja halvempaa on hommata gps-mittari
|