Viestiketju: AUTOJEN HUOLTOKUSETUS
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.10.2016, 18:41
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Terve.

Mitäs nää sit on?
Itse ainakin iloisesti yllätyin moisista kutsuista kun 15vuotta vanhaan autoon moisia tekevät.
Eihän tää ihan huoltoa ole vaan ainakin jossain jotain kirjaa pitävät ja huolehtivat asiakkaan turvallisuudesta ja omasta maineestaan tietysti.

Mulla on -02 Cherokee KJ ja olen saannut kaksi kutsua turvallisuuskampanjan nimissä Fiat Chrysler Automobiles Oy:ltä.

N46 ja R06.

Turavllisuuskampanja N46
Takaosan Rakenteen vahvistaminen.

Ongelma...
Tietynlsessa hiljaisella nopeudella takaapäin tapahtuvassa törmäyksessä auton polttoainesäilö voi alkaa vuotaa ja näin syntyy tulipalon vaara.

Korjaamon työ...
Jeep korjaamo tarkastaa auton takaosan rakenteen ja tarvittaessa vahvistaa veloituksetta sitä. (Kuulemma koukullisiiin autoihin vaihdetaan vähän erilainen koukku ja koukuttomiin asennetaan lisä palkki?)

Turvalisuuskampanja R06
Turvajärjestelmän ohjainlaite

Auton turvajärjestelmän ohjainlaite (ORC) voi jossain tapauksissa aiheuttaa turvatyynyn tai turvavyökiristimen laukeamisen, tämä voi häiritä kuljettajaa ja näin aiheuttaa vaaratilanteen.

Korjaamon työ...
Jeep korjamo vaihtaa autoon uuden turvajärjestelmän ohjainlaitteen veloituksetta.

Leimaan tuon ensin ja sitten viedään marmoritiskin taakse turvallisuutta parantamaan. Eikä pitäs maksaa euroakaan.

t. Ismo Ämmä
näistä taitaa paja kuitenki saaha oikeen maksun, ilman vilunkia. tai sitte voi olla pajan loppu jos jää kiinni eikä oo tehty...
Vastaa lainaten