-Oletan että normaali polttoainehommat on katsottu ja ainetta tulee pumpulle asti kunnolla.
-Mites kaasuvaijerin säätö, kääntyykö syöttöpumpun kaasuvipu rajoitinruuviin saakka.
-Myös rajoitinruuvin säätö jos on joku joskus säätänyt.
-Sammutinvivun säätö, jos on sähköinen sammutin paikoillaan, ettei olisi hiukan sammutin päällä.
-Imusarjassa on semmonen "varoventtiili" joka aukeaa muistaakseni jossain 0,6 paineessa.
Sen vois poistaa jos ei ole jo tulpattu.
Kaverilla oli joskus -87 vapariPatrolli ja oli muuten nuhainen peli. Tais kulkee piiitkän kiihdytyksen jälkeen juuri ja juuri 110. Syytä nuhaisuuteen ei keretty löytää kun myi pois. Kokeiltiin toisilla suuttimillakin mutta ei ollut mitään vaikutusta. Oma -81 oli silloin vielä vaparikoneella ja otti huippuja 140 jolloin loppui välitykset kesken.
__________________
Marko
Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
|