Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Täytyy sanoa, että enää itse muista missä kohti ne tarkkaan ottaen on. Kaikista pisin konehan 4.0 on, ja esim. ZJ:ssä kuutoskoneen kiinnitykset on edempänä kuin V8:n.
Toisaalta jos tallissa on rälläkkä, hitsauskone ja ~6mm:n levyä, niin ei moottorikiinnikkeiden tekeminen loppupeleissä ole kovin iso homma 
|
Ei niin, tosin jos tuon erehtyy joskus muutoskatsastamaan niin jää yhdet laskelmat vähemmän esitettäväksi...
Ei vaan millään jaksaisi moneen suuntaan kantattuja käikeleitä suorasta levystä vääntämään kun samaa palikkaa saisi luultavasti purkuautoista pilkkahintaan. Ja kun kuitenkin joutuu Jeepin ja moottorin omien korvakkeiden väliin tekemään pahuuden välikappaleet.