Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69
Lyhyissä autoissa ei oikein meinaa käpälien nostokohdat sattua helman alle. Eli varret ovat liian pitkiä lyhimmässäkin asennossa. Olen ratkaissut ongelman laittamalla kapulan tms. varren päälle, joka osuu helmaan. Juuri suzukista ei ole kokemusta. Toinen ongelma maastureissa on se että runko osuu keskipalkkiin ennenkuin tallat osuu helmaan. Korkeammat nostotallat on jo suunnitelmissa, vain toteutus puuttuu. Jos tarkoituksena on nostaa vain suzukeita, tms lyhyitä autoja, niin nostovarsien lyhentäminen on helppo homma.
|
No mä jatkan tähän samaan kysymykseen. Kuinka isoja autoja noilla roclamallisilla 1-pilarinostimilla sitten nostaa? Varmaan joku XJ/ZJ/KJ Jeeppi menee vielä ok, mutta mitä tapahtuu jos yritetään jotain Blazer/Ramcharger, Tahoe/Suburban tai RAM 1500 kokoluokkaa nostella?