Näytä yksittäinen viesti
  #77  
Vanha 02.08.2016, 21:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
Mitä loivempi mutka sitä lähemmäs puu pääsee peltiä, jos siis oletetaan että renkaan ja kylkiputken pään väli on molemmissa vaihtoehdoissa sama.
No juu, totta tuo sinänsä. Itse vain ajattelen asiaa enemmän siltä kantilta, että sopvian viisto kulma luistaa mukavammin, ja kun väli renkaan ja putken välillä on riittävän pieni niin sinne väliin ei oikein pääse mitään

Lainaus:
Siulla on fiksusti taivuteltu putki pyöränkaareen, eli ei varmasti kärsi pelti
Ja kun pidetään tuo paljon puhuttu välikkö riittävän pienenä, ni sinnehän ei sit iso keppi mahdu ja se mikä mahtuu.. lähtee pienellä rutinalla mukaan
Juu, nuo on pelastanut etunurkat jo monen monituista kertaa. Kädetön kuski tykkää halailla liikaa puita, kuten takaovestakin näkee


Lainaus:
Tää nyt on taas tällasta pilkun nysväämistä millä ei suurempaa merkitystä auton etenemiseen ole, vaan kivahan se on joskus varovasti väitellä omien mielipiteiden puolesta
Jeps.. ja toki tuo putken malli riippuu vähän auton keulan muodostakin, miten helposti mikäkin paikka ottaa kiinni tai mihin mahtuu puu/ kivi väliin.
Mielipiteistä kuuluu aina väitellä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten