Suzukissa alkoi paukkumaan Lock Rightin palalukko, siihen asti pelasi niinkuin pitääkin. Mittailin akseli putkea ja on näköjään puoli senttiä eteenpäin mutkallaan. Johtuu varmaan kun vuosi sitten hitsasin putkeen kiinni traction barsin kiinnikkeet soan rakentelun yhteydessä. Nosturin varassa toinen pyörä kilkatti kuten asiaan kuuluu, mutta toista pyörää pyörittäessä pyrki kardaani pyörimään mukana.
Irroitin lukon pöydälle ja itse lukko oli ehjä, tapeissa ei kulumaa, mutta toisessa hammas sakarassa pientä hankaus jälkeä.
Mutta lukon sisällä oleva Suzukin oma neliskantti palikan reijät olivat kuluneet hieman soikeaksi lyhyiden tappien kohdilta. Soikeutta puolisen milliä.
Soan rakentelun jälkeen lukko toimi kuten pitääkin, oireet on tullut alku kesästä, joskaan kilometrejä on tullut vain muutama sata.
Nyt siis herää kysymys että kumpi sotkee lukon toimintaa, 5mm väärä putki, vai keski palikan reikien soikeus ???
|