Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.07.2016, 03:18
hami hami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 19.05.05
Sijainti: kitula
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kertokaas nyt sitten joku ammattihitsareista, mikä on sellainen parempi maski joka tarjoaa edes lähelle vastaavan näkökentän laajuuden kuin euromaski, joka tarjoaa myös hitsauksen aikana mahdollisuuden nähdä ympärilleen muutakin kuin mustaa, ja joka on yhtä simppeli ja hyvä käyttää sekä rälläköidessä että hitsatessa?

Olen koittanut kovasti etsiä, en ole löytänyt.. eihän tuo euromaski missään nimessä täydellinen ole, se on ihan selvä juttu. Mutta on selvästi paras kompromissi mitä itsellä tullut vastaan
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
No tuon näkökenttä on ehkä sellaisen 1/3 siitä mitä euromaskissa, toki hieman laajempi kuin keskiverto perus hitsausmaskissa. Sivulle ei kuitenkaan näe mitään päätään kääntämättä on räppänä auki tai ei, ja hitsatessa ei ole ollenkaan tummentamatonta näkökenttää mistä näkisi sivusilmällä tai ala/ yläpuolelta hitsattavan alueen ja valokaaren ulkopuolelle.

Ei jatkoon minun osalta
Lainailin näitä viestejä sieltä täältä ko en osannu,
Jolillaki herkemmät silimät niin saattaa euromaski tuottaa pikkusen vaikeuksia ko
alethan hitsailehan vähä paksumpaa rautaa ja jonku hetken
Sama se pikku heppailulle niin silloin sama mikä potta päässä
speedgaassi oli mulle hyvä? ja euromaski ei sopinu ollenkhan.
Jo sillä euromaskilaki hitsaa jos ei muuta ko naapurin pemarin pakoputkea hitsaa,
oikeishin hitsaukshin siittei ole!!

Ja täss en oo mä? ko sit vsat
Vastaa lainaten