Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 18.07.2016, 09:55
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Avaatko vähän tätä logiikkaa, mitä omamassan riittävyys 88km/h nopeuteen tarkoittaa.
En tiedä mitä alkuperäinen kirjoittaja on tarkoittanu mut mie ymmärsin oman kokemuksen kautta heti joku hiluxi tms ja perässä vaikka se 3tn kärry niin hyvällä tiellä voi ehkä ajaa sen 80km/h max, ylämäet mennäänki sit hiljempaa. Jenkki pikkarilla voi sit ylämäessä ohitella hitaampia jos alkaa tuo vauhti tippuu alle ton 88km/h.

Ja miulla oli miedosti ruuvattu Hodari veturina ennen chevyä, Hodari veti kyl aika hyvin 3500kg kärryä mutta puutui mäessä jonkun verran, chevy bensakasilla kiihtyy samoissa mäissä samoilla kuormilla kun painaa kaasua, vakkari päällä ei vauhti tipu

Ja omamassalla on sit semmone mukava vaikutus että vaikka kärri lähtis jossain tien heitossa tms. vaeltamaan niin tarpeeksi painava veturi rauhoittaa tilanteen itsekseen, kevyemmällä joutuu usein pudottamaan vauhtia reilusti pois että saa rauhoittumaan.

Toivottavasti ei mennyt liian paljon asian vierestä..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten